Friday, 6 February 2015

Hari nih hari istimewa Merah.❤❤❤❤❤


Assalamualaikum wbt.

Salam hari jumaat yang penuh berkah untuk korang2 yang tersesat kat tanah jajahan Merah yang terchenta nih. Jap.. Japp!!! Hari jumaat kan?

Dah baca surah al kahfi untuk hari ni?
Dah potong2 kuku yang panjang jela2 tuh?
Dah baca yassin?
Al mathurat?
Dah sunat dhuha pagi tadi?

Yang belum buat tuh, try la aplikasikan ek.kita rebut pahala banyak2 tau.

Nampak sangat2 berilmiah, matang, berwawasan dan penuh sifat2 kemuliaan untuk intro hari nih kan. Tak dak isu2 berbangkit yang nak dibebelkan kat sini kan. Ajaib giler..!!

Betul ker Merah yang menulis kat sini? Macam tak percaya kot..❤❤❤❤❤

Sebenarnya hari ni hari paling istimewa buat Merah. Hari yang Allah takdirkan untuk Merah menghirup udara di bumi ini 26 tahun yang lalu. 

Merah, selamat ulangtahun kelahiran!

Ma, terima kasih sebab lahirkan Merah kat dunia nih.!!

Nah, belanja sekeping gambaq seorang wanita yang dah cukup umur 26 tahun. Cehhhhh..



No comments: