Saturday, 18 July 2015

selamat hari raya aidilfitri 2015


Assalamualaikum wbt.

Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin untuk korang2 yang singgah berteduh kat belog Merah nih. Kosong2 ek!

Hari raya tahun ni tak buat apa2 tema. Colourful gitu. Tahun ni semua pakat2 beli baju raya yang kaler2 terang dan silau mata memandang. Hahahaha, dah macam pelangi semua.

Nah belanja dua keping gambar raya Merah tahun ni. Mana tahu kot2 ada yang rindu. Kihkihkih(^_^).


Hari nih budak cutie pie nih sangat2 manja tahap gaban. Asyik2 nak Merah yang uruskan dia. Tak mau kat sapa pun. Sikit2 Ummi. Sikit2 Ummi.

Makan nak Ummi suap. Keta kena naik sekali, tak boleh pisah2. Kalo tak boleh mendatangkan marah. Huhuhuhuhu. Ummi kena dukung. Kalau majuk Ummi yang kena pujuk walaupun Ummi tak terlibat. Sepanjang hari mulut tuh asyik dok panggil Ummi ja. Hariz Afzan manja2 dengan Ummi ek.! ❤



SELAMAT HARI RAYA 2015



No comments: